F*ucking Iisalmi...
torstai 26. maaliskuuta 2009
Lisään tähän ihanan kappaleen Katri Ylanderilta. Yksi tämän hetken suosikeista tämäkin.. Vaikken Katria kovinkaan paljon kuuntele. Jotkut biisit vaan koskettaa :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti