lauantai 2. huhtikuuta 2011

Hei hoi ja hellät tunteet!

Onpas mennyt aikaa kun viimeksi kirjoittelin. Tässä ajassa onkin ehtinyt tapahtua jo paljon, hyvää sekä pahaa.

Olen alkanut laihduttaa (kerrotaan se nyt ensimmäisenä) ja on tapahtunutkin jo pientä muutosta (-9kg, sitten joulun) joten aion jatkaa samalla tyylillä, eli karpaten ;)

Huonoista asioista sen verran, että suhdesotkuahan ei voi välttää, kun elää 1,5 vuotta parisuhteessa yhtä itsepäisen ihmisen kanssa kuin itse on, vai mitä olette mieltä. Viikko sitten oli lähellä että ero tulee tosissaan, kunnes toinen osapuoli tajusi ryhdistäytyä elämänsä osa-alueella joka ei vain toiminut. Nyt sitten katsotaan eteenpäin yhdessä ja toivotaan että rakkaus kantaa.

Olen kasvattanut hiuksiani hurjasti (niin hurjaa vauhtia kuin hiukset vaan voi kasvaa) ja löytänyt kivan lisän tyyliin leikkaamalla otsatukan:

Itse tykkään, ja oonkin saanut paljon hyvää palautetta :) Joten kai tuo tukkatyyli nyt säilyy vielä pitkään.

Jos tän kaiken nyt voi summata jotenkin yhteen, kai tämä aikakausi on muutosten ja kompromissien aikaa. Niitä tarvitsee elämässään jokainen, ja tarpeellisia taitoja molemmat. Osata muuttua ja osata tehdä myös kompromisseja. Toivottavasti tää kaikki auttaa eteenpäin ja saavuttamaan elämän onnellisuuden multihuipentuman (LOL).

Toivotankin nyt kaikille (eli en kenellekään, koska kuka tätä nyt lukis??) hyvää kevään jatkoa. Antakaa auringon sulattaa jää, ja sulattakaa tekin ahdasmielisyyden ja tukahdutettujen halujenne ja haaveidenne kuori, ja ELÄKÄÄ ELÄMÄÄ siten miten ITSE haluatte! <3