Ystäväni kanssa tässä istutaan iltaa ja parannetaan maailmaa oluen voimin, vaikka saikulla olenkin. Ollaan keskusteltu tänään masennuksesta ja tunteiden myllerryksestä noin yleensä. On se vaan kummaa miten kevät saa tunteet ja tuntemukset kuohumaan ihan eri tavalla kuin yleensä. Onko se vain meillä naisilla, sitä en tiedä (?). Tuskinpa.
Löysin myös netistä hauskan "yhdistyksen" M.O.P - Miehet on perseestä. Lisäilen sen linkin tuohon sivuun jos vaikka jotakuta kiinnostaa :D
Ajattelinpa nyt ihan piruuttani lisätä tähän loppuun yhden biisin, joka on tämän hetken suosikkejani. Tämä biisi onkin blogini nimenkin takana (no shit sherlock).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti