maanantai 6. huhtikuuta 2009

Kevättä rinnassa

Olipas kiva viikonloppu, pakko sanoa. Hieman liian kostea, mutta kaverin synttärit on hyvä tekosyy :)
Ja kevättä odottaa kaikki innolla. Itsekin käyttänyt muutaman päivän kesäkenkiä vaikka lunta vielä siellä täällä onkin. Mut on se vaan ihanaa ku tulee kevät ja kesä. Lämmintä ja aurinkoista ja yöt on valoisat.. ah.

Juuri toissapäivänä puhuin äidin kanssa miehistä ja mitä sählinkiä onkin ollut mulla ja muutamalla kaverillakin. Äiti sanoi että "mitä tuota kesää vasten miestä hommaamaan ku on kesä ja kärpäset ni kiva vapaana liihottaa" :D kyllä äiti on aika ihana. Ja oikeassahan se on. Viime kesän kyyhötin silloisen kullan kainalossa ja vähäiset muistot jäi kesästä. Jotenkin aina on ollut enemmän muisteltavaa ja tekemistäkin kun on vaan vapaana liihottanut kavereiden kanssa mitä erikoisemmissa paikoissa! Katsotaan nyt mitä kesä tuo tullessaan.

Enkä nyt suunnittele pysyväni sinkkuna ihan pakon voimalla. En tod. Tulkoon mitä tuleman pitää, pidän silmäni auki ja etenkin näin kevään alla, kevättä pursuavan rintani ja sydämeni avoinna uusille tuulille!