perjantai 27. maaliskuuta 2009

Kauneus.

Mikä on kaunista? Miten sen voi määritellä. Vähän aikaa sitten kuuli Sedu Koskisen baari-ideasta, että yökerhoon pääsisi sisälle vain "kauniit ihmiset". Onko heillä joku kirjanen missä on määritelty kaunis ihminen?? Pitääkö heidän luottaa portsarin mielipiteeseen vai valvooko itse Sedu ovella ettei vahingossakaan päästetä "rumia ihmisiä" sisään. En voi ymmärtää.

Sitähän sanotaan että "kauneus on katsojan silmissä". Jokainen itse voi henkilökohtaisesti määritellä mikä on heidän mielestään kaunista. Joillekin se on sitä, että osaa pukeutua hyvin, kun taas toiselle se voi tarkoittaa laihuutta yms. Mutta suotakoon se heille. Mielipide siis.

Olisihan se kamalaa jos me ihmiset oltaisiin tehty samasta muotista. Ei mitään eroja ulkonäössä. Siinähän menisi kaikki mielenkiinto ja elämä olisi todella tylsää. Ja ah se valinnan vaikeus. Miten siinä sitten löytäisi sopivan kumppanin elämäänsä, saatika muutakaan. Ihmiset voisivat ihan rauhassa olla sokeita, kun ei tarvitsisi silmiä erottamaan ulkonäköeroja.

Itse en tässä rupea määrittelemään kauneutta, koska siihen menisi koko blogisivu ja en ehtis muuta tänään tekemäänkään. Ja koska niinhän se on että meistä on moneen junaan ja monia jää vielä asemallekin.. Niin. Ja eläinvaunuunkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti