F*ucking Iisalmi...
torstai 26. maaliskuuta 2009
Ei mitään järkeä.
Pakko oli laittaa tää tänne. Joku aika sitten viihdytettiin itseämme krapulassa tällä kappaleella. Älkää kysykö.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti