F*ucking Iisalmi...

torstai 26. maaliskuuta 2009

Ei mitään järkeä.

Pakko oli laittaa tää tänne. Joku aika sitten viihdytettiin itseämme krapulassa tällä kappaleella. Älkää kysykö.

<3:llä Kreisitär klo 2.05

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

You know me..

Kreisitär
Iisalmi, Finland
Tarkastele profiilia

Blog it

  • ►  2011 (1)
    • ►  huhtikuuta 2011 (1)
  • ►  2010 (2)
    • ►  kesäkuuta 2010 (2)
  • ▼  2009 (15)
    • ►  toukokuuta 2009 (2)
    • ►  huhtikuuta 2009 (1)
    • ▼  maaliskuuta 2009 (12)
      • Ei otsikkoa
      • Ei otsikkoa
      • Järki ja tunteet.
      • Kauko-mikä? Netti-mikä?
      • Dällast dänään
      • Kauneus.
      • Lisään tähän ihanan kappaleen Katri Ylanderilta. Y...
      • Parisuhde vai pari suhdetta?
      • Ei mitään järkeä.
      • Illan jatkoja!
      • Valistusta valituksesta
      • Miehet on perseestä

Link it

  • Facebook
  • Irc-Galleria
  • Irc-Gallerian Blogi -yhteisö
  • Lirama
  • M.O.P - Miehet On Perseestä
  • Rakkausrunot.fi
  • The Superficial
  • Youtube
Teema: Mieletön malli. Teeman kuvien tekijä: bulentgultek. Sisällön tarjoaa Blogger.